Dow Chemical, blir det någon höjning eller?

Här sitter jag och väntar på att Dow Chemical ska meddela om sin nästa utdelning. Oftast gör de justeringarna i oktober-december men i år verkar det dröja. Kanske på grund av det försenade samgåendet med DuPont. Jag vet inte vad jag ska förvänta mig mer än en försmak på februari-mars när de flesta bolag justerar utdelningar.

Medan jag väntar fick jag tag på en forskarundersökning från 2014 med en komplett lista på kemikaliefria konsumentprodukter: https://ciencias.ulisboa.pt/sites/default/files/fcul/outros/Chemical-Free.pdf

Kommentarer

  1. Det var en kort lista det där :)

    SvaraRadera
  2. @Daniel Investerar

    Grattis!

    Du har tagit hem inte mindre än två klasser i mitt julkortskickande i år.

    Motiveringar hittar du på Miljonär innan 30.

    Med vänlig hälsning

    Lars


    SvaraRadera
    Svar
    1. På Nobeldagen av alla dagar! O h liksom Dylan så var jag inte på plats. Jag vill tacka juryn och dess ärade delegater för dess generositet!

      Radera
  3. http://miljonar.blogspot.se/2016/12/den-kanda-kommentatorn-lars-julkort.html

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Berätta vad du vet, tror och tycker om de ämnen jag berör!

Populära inlägg i den här bloggen

Varning för Circular Water

Klart för Castellums nyemission - de 4 alternativen

ICA-handlarna som blev ekobrottslingar för att bli rikare